Heim2

Heimtextil 2017 -Targul de textile din Frankfurt 2017

„Experiment” a fost tema Heimtextil din acest an, cel mai important târg pentru casă și textile de toate tipurile . In targul din acest an au fost prezentate viitoarele tendinte in materie de tesaturi , materiale pentru perdele si draperii, tapițerie, tapetul și tehnologii inovatoare in domeniul textilelor . Pe parcursul a patru zile, 10 ianuarie – 13ianuarie , mai mult de 70.000 de vizitatori au traversat cei patrusutedemii de matrii patrati de spatiu expozitional organizat in  Messe Frankfurt, considerat un oras in oras . Au fost prezenti  2,963 expozanti din 67 de tari, in acest an a înregistrat o creștere  a inscierilor determinate de pietele emergente precum  Brazilia, China, Marea Britanie, Italia și Japonia.


Heim1

Fără îndoială ca in fiecare an punctul culminat la Heimtextil a fost  Parcul tematic, un mediu fizic captivant prezentând tendințele pentru anul următor. Compilată de un grup internațional de agenții de conducere si  prognoza a  tendințelor din acest domeniu in acest an au fost  fost clasificate în patru categorii – Virtual, culturale, planetare, naturale – care au fost apoi definite prin palete vizuale evocatoare de culoare, textură și semnificație.

Tendință # 1: Explorari virtuale

Suprafețele reflectorizante și transparente sunt evidențiate în Explorari virtuale, care imaginează o lume în formă de procese digitale și virtuale. Tehnici  de fabricație evoluate  estompeaza linia dintre textile moi și suprafețe dure,  modele bidimensionale evolueaza în structurile celulare tridimensionale.

Heim3

Tendință # 2: explorări culturale

Codurile culturale sunt țesute împreună diferite pentru a crea un stil internațional de fluidîn turism cultural. Această temă fuzionează modelele tradiționale și elemente lucrate manual,cu croielii ascuțite și sensibilitățile grafice moderne și palete de culori de tonuri bogate de pământ sunt injectate cu pete de culoare hiperactive.

Tendință # 3: explorări planetare

Un interes reînnoit în spațiu și interplanetare, forme necunoscute fundaluri planetare, explorari spatiale si  structurile cristaline sunt evidențiate în această tendință. Interioare minerale delicate sunt suprapuse cu scoici , tonuri de bijuterie irizate si o paletă de nuanțe de gri aduc in primplan mutitudinea de forme organice si cristaline .

Tendință # 4: Explorari naturale

Experimente naturale care ne reconecteaza cu natura care ne înconjoară, variind de la utilizarea literală a plantelor și a produselor secundare naturale în compoziția materialelor noi sau printr-un design care este inspirat de culorile lor, texturi si imagini. scoarță de copac și texturi fibroase reconstituita populează un câmp de verdeață în paleta cu mușchi de mai jos.

Heim6

Parcul tematic la Heimtextil acest an a explorat modul în care aceste tendințe s-ar putea implementa în diferite medii fizice, care au fost reprezentate de aceste pavilioane discrete în parcul tematic: munca si acasă, ospitalitate, vânzare cu amănuntul și transport.


Heim 7heim 12Heim5

Pavilion # 1: Munca & Acasă

Complet cu hamace supradimensionate și balansoare sculpturală, Work & Prima a fost de departe cele mai placute pavilionului. Ea a demonstrat modul în care linia dintre spațiile rezidențiale și comerciale a devenit tot mai confuză pe măsură ce vom continua să vedem materialele care sunt folosite de obicei in mediul comercial intră în mediul de lucru. Tesături și suprafețe tactile reconfortante ajuta să se „înmoaie” spații de lucru, precum și integrarea elementelor naturale devine în interior un element cheie în crearea unor medii de lucru si spatii de locuit mai echilibrate.


Heim 9heim 10

Pavilion # 2: Hospitality

Jucaus si capricios, pavilionul Hospitality a explorat modul in care tehnologia poate fi adaptată individului, în scopul de a crea, servicii și experiențe interactive personalizate. Elemente ale pavilioanelor evidențiate acest lucru se concentreaza din nou asupra individului, dintr-un obiect sculptural literalmente format din lentile oglindite intr-un mare disc amplasat  peste un pat circular.

Heim8Heim 11

Pavilion # 3: Retail

Mai puțin este mai mult din nou, iar mediul de vânzare cu amănuntul a demonstrat modul în care consumatorul de astazi cauta sa fie mai bine informați, preferând alegeri „inteligente” peste alegeri „nedefinite” și adevărata calitate peste cantitate pură. Procese in spatele reusitei au fost evidențiate, cu un singur perete afișarea elementelor deconstruite ale unui scaun și alte instrumente tradiționale de prelucrare a lemnului, și a existat o stație în cazul în care artizanii au demonstrat tehnicile tradiționale de țesut

Pavilion # 4: Transport

Importanta mobilității a fost demonstrată prin prezența unui întreg pavilion dedicat transporturilor. echivalând în linii mari de transport inovatoare, cu progresele tehnologice, instalația a prezentat compozițiile variate structurale și textile de calitate.

sursa architizer.com